Powered By Blogger

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

συνεντευξη απο τον mario_gomez22

Γεια σου..Πες μας λιγα λογια γιασενα..
Γεια με λενε γιωργο..Ειμαι απο την κυπρο και μενω σε ενα χωριο στην Λεφκωσεια στα Λυμπια.Μαρεσει παρα πολλυ το ποδοσφαιρο ετσι πηγαινω και σε ακαδημεια.Στην ανωρθωση στη Λαρνακα.Αλλα ειμαι με την ΟΜΟΝΟΙΑ,
Απο που γνωρησες το σταρδολλ?

Λυπων το σταρδολλ δεν ηξερα τι ειναι.Το εχω μαθει απο την αδερφη μου και ετσι μου εκανε ειμουν εντελως απαισειος στην αρχη αλλα μετα τα καταφερνα και μονος μου.
ωραια τι σου αρεσει στο σταρδολλ και τι οχι??

Λυπων στο σταρδολλ εχει πολλυ ωραια πραγματα αλλα και πολλυ ασχημα πχ. μου αρεσει που δημηουργουμε και που ασχολουμαστε με την μοδα..Μαρεσει που μιλω με αλους τα παρτυ κτλ δεν κου αρεσουν η βρισιες οι αναφωρες και που δεν μπορεις να εχεις οσα σταρδολλαρς θες αμα δεν εισαι σουπερσταρ..

συμφονω απολυτος.Εχεις καπιο ταλεντο στο σταρδολλ??

χαχαχα νομιζω ναι!!προσεγγιω πολλα κοριτσια χδ..

μμ ωραια.Εχεις βγει ποτε n.g.g  i c.g
εχω βγει cover boy..
πως εχεις βγει?
η αληθεια να λεγετε δεν προσπαθεισα καθολου η ομορφια μου με εβγαλε δεν ετρεξα δεν ειπα σε ΚΑΝΕΝΑ εντελως μολης μπηκε σταρδολλ η αδερφη μου το ειδε και μου φωναξε εμπηκα στο σταρδολλ μου και το ειδα χαρηκα τοσο πολλυ.Χαχαχα αλλα δεν πρωσπαθησα καθολου..
Πως περνας τον ελεφθερω σου χρονο?
λυπων στον ελεφθερο μου χρονο στο σταρδολλ πηγενω παρτυ φτιαχνω παρουσιαση μου μιλαω με φιλους ψαχνω για ρουχα μιλαω τσατ ντυνωμε και πηγαινω στο σαλονι ομορφιας.Οστοσο εξω αποτο σταρδολλ παιζω clup pingown ..
θες να πεις κατι στα μελοι του σταρδολλ και σε αυτους που διαβαζουν την συνεντευξη και ειναι οπαδοι του μπλογγ μου?
ναι οτι το σταρδολλ ειναι ωραιο ιδικοτερα για κοριτσια συνεχειστετο ειναι ενα παιχνιδι που εκφραζεσε για την  μοδα το στυλλ ενας κοσμος της μοδας χαρητετο οστοσω εσεις που διαβαζετε εδω λεω τι νιωθω και τι εκφραζωμε για της ερωτησεις.Οστοσο για το μπλογγ ειναι ενα καταπληκτικο μπλογγ και σας το συστηνω για καθημερινη παρακολουθηση..
αυτα.
σε ευχαριστω πολλυ για την συνεντευξη..τα λεμε..
εγω ευχαριστω..γεια σας..

Μια φοτωγραφεια του  mario_gomez22 στο σταρδολλ
mario_gomez22 - Stardoll | Ελληνικά


τα λεμε ρεβεκκα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου